Det här är en syster till Slainthe

I väntan på att det gamla magazinet Slainthe vaknar upp ur sin törnrosasömn kommer jag att publicera sådant som var tänkt för magazinet Slainthe här.

Adressen till den för tillfället vilande Slainthe är :
http://xroad.co.uk/Slainthe.htm
Här kan du läsa alla de tidigare härliga utgivningarna.

Om Quantum of Solace

QS är en oberoende nättidning.
Vi tillämpar pressetiska regler.
Redaktör och ansvarig utgivare: Kay Uggla, kay.uggla@yahoo.com
Här välkomnas gärna artiklar skrivna av andra skribenter.

2009-01-21

Från skrollan i Avatar Hangout

Jag heter skrollan Indigo har en sim på 15000 som jag delar med Aake som är inne på sl också.
AH fungerar på samma sätt som SL.
SL har förmodligen sett ut på samma sett en gång när det började.
Alla som befinner sej inne i ah har varit eller är i SL. Men tyvärr har dom flesta tröttant på SL med priser osv.
Det heter inte lindels inne på ah pengarna utan det heter game mony. Och man får mer pengar för sin kronor man växlar.
Adessen här nere kan man se vad simmarna kostar en full sim som jag har är ca 630kr i månaden.
Alla som finns där inne är väldigt hjäpsamma och väldigt trevliga.
Timbertaz Indigo som finns inne i SL, med som tyvärr har lämnat sina affärer nu har flyttat in till ah för att fortsätta sin bebyggelse där inne.Timbertaz och en kollega till han håller på att bygga ut AH och att dom har hand om att hyra ut simmar. Det är så här att man hyr sin simm men om man vill sen kan man sälja sin sim.
Jag betalar min sim igenom Pay pal detta blir mycket enklare för alla att betala på det sättet. Saker man har i sl kan man bara ta med sej om det har full perm. Lite synd tycker jag! Och därför kom jag till baka till SL. För jag saknar så mycket av allt detta jag har där.
Men jag bor i 2 världar nu och det funkar bra. Med i AH blir man överlycklig för ett par skor eller kängor som jag fick över gränsen.
Man uppskattar allt på ett annat sett och man är väldigt bortskämd från sl hahahahahaha.
Men skit kul e det.Jag är ju ingen bra byggare precis men jag har lärt mej en del nu sen november då jag kom in i ah.Trodde inte mina ögon att jag skrollan kunde bygga sen om det är akt och det är inte så virkigt för mej i nu.lol.
Det borde finnas en byggbok om SL/AH.
Jag har fått AH i svensk prov verition för jag är så himla kass på engelska som alla vet.
Och detta är en stor hjälp för mej.
Är det något ni undrar över så hojta till! Jag finns lite över allt de vet ni nu!

skrollan Writer/skrollan Indigo

1 kommentar:

Apmel sa...

Svenska Tribal Media startade open simsprojektet och där har jag en egen sim med 15000 prims att leka med HELT GRATIS.

Här är hemsidan: http://tribalnet.se/

Trots det är jag sällan där då det inte går att rezza sculpties även om man har fulla rättigheter.

/Apmel

Apture